Ida och Andreas galna liv

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Hellu!

Av Ida och Andrea - 25 juni 2014 00:37

Hejsan! :)


Jag är tillbaka igen! Hahah, stackars er! xD Idag var jag och mor min i Västerås och handlade lite smågrejer och stora grejer! Typ hyllor och ja, lite allt möjligt! ;) Vi hade det skitbra och mysigt! Vi fick allt vi skulle göra gjort iaf! :)

Just nu så sitter jag och lyssnar på 5SOS, bloggar och skriver med Andrea! :) I love my life! ♥ Remember:

"Don´t stop doing what you´re doing!" xD (En textrad från 5SOS "Don´t Stop".) I am paralysedwhit 5SOS! ♥.♥Nejmen jag kanske skulle ta och vara lite seriös nudå... Hatar att vara seriös när jag är trött! 

Fy f*n vad jag har ont i huvudet! Fast det är kanske inte så jättesmart och lyssna på jättehög musik i inear då...? Eller vad tror ni? Jag är så osmart! xD Okej, gnäll gnäll.... Sorry, men jag har inte sovit nåbra på typ 1 vecka... Somnar vid typ halv 4 alla nätter men det är inte så mycket att göra åt...


Nu ska jag inte gnälla nåmer, det måste ju vara skittrist för er att läsa om...! Men iallafall så var det något som jag hade tänkt att skriva men det har jag ju såklart glömt bort eftersom jag glömde att jag skulle skriva ner det på en lapp så att jag inte skulle glömma...! #DåligJagÄr! Jaja, det kommer ju imorgon oxå. Men då ska jag skriva om 1D, så alla Directioners får hålla ögonen öppna! ;) Sedan vill jag gärna veta vad ni tycker är bäst med just eran crush (i 1D) och om det är nåt nytt ni vill veta! Jag kan allt om dom så det är bara att fråga på! :) Ni kan ställa en fråga i kommentarerna eller i frågerutan! :) 

Om det är nåt annat ni undrar över eller om ni vill berätta nåt för oss så, ja det är bara att skriva i frågerutan eller i kommentarerna! ;) Så, nog tjatat om det. F*ck vad trött jag är! Måste verkligen sova snart! Klockan är ju för f*n 01:05...! Det är nog bäst att jag kryper ner i sängen nu så vi får se om jag skriver imorgon! Eller jo, det är klart att jag gör! :) Jag älskar våra läsare (om vi har nån) så det är klart att jag bloggar! 

Förresten så kan ni väl kika in på Andreas Wattpad sida? (AndreaLundahl) Hon skriver en berättelse där som handlar om Lilly som ja, ni får se! 5SOS är med i den kan man lugnt säga! xD Det kommer bli en bra bok för hon är en fantastisk författare! ;) Bara så ni vet så är jag Lilly! :D


Godnatt nu! :)

//Ida ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida och Andrea - 26 juli 2014 02:24

Hej hörrni!!! Ida och jag fick en fråga om vi har en mail. Svaret är ja. Den heter idaochandreasgalnaliv@hotmail.com Där kan ni kontakta oss om ni vill ställa personliga frågor :)   //Andrea ...

Av Ida och Andrea - 26 juli 2014 01:40

Det var ett tag sedan jag skrev nu men jag har inte haft tillgång till min dator... Men nu är jag tillbaka!    När jag loggade in inatt så märkte jag att vi hade fått 3 (!) nya frågor och det gjorde mig väldigt glad!   Fortsätt gärna fråga! :) Jag ha...

Av Ida och Andrea - 25 juli 2014 14:22


Hej på er!!!   Azzå jag har haft dom två mest fantastiska dagarna på länge!!!! Bilder och videoklipp kommer lägst ner. I förrgår var jag och mamma nere i Borgholm (Öland) på allsången där dansbandet Barbados skulle spela. Jag var mer än lycklig ö...

Av Ida och Andrea - 10 juli 2014 16:41

~Bellas pov~ - Men kom igen nu Paris! Ni kan bättre än så där! Ta i nu då!!! sa Mike och alla skrattade. Killarna körde igenom några låtar och när dom spelade "She looks so perfect" tittade Luke mig rätt i ögonen. Jag trodde jag skulle dö när jag ...

Translate

Presentation


Ida och Andreas Galna Liv handlar om en nykläckt 13 årings och en snart 17 årings galna liv med och utan varandra. Här kommer du att få läsa allt mellan himmel och jord. Hoppas ni kommer gilla den!

//Ida & Andrea

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kontakta oss!

Mail: idaochandreasgalnaliv@hotmail.com

Kik: Ida- idacha

       Andrea- Andrea_Saade_Lundahl

Omröstning

Vilka är bäst? ♥
 5 Seconds Of Summer
 One Direction
 The Fooo
 The Vamps
 The Wanted

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards