Ida och Andreas galna liv

Direktlänk till inlägg 26 juni 2014

Vem är nattuggla nu?

Av Ida och Andrea - 26 juni 2014 00:50

Jaha då var det min tur att vara nattuggla. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för detta var mer ett "random" inlägg. Kan la berätta vad jag gjort idag/igår. Jag vaknade runt tio-elva sen satt jag vid datorn fram till typ 13 då jag gick ner till mormor och morfar för att äta. Sen fick jag pengar av mormor så jag kunde gå upp till Ica Maxi och köpa en slusch(stav?) med mjukglass sen blev det att titta på "Undercover boss US". Om ni inte sett det så är det typ en vd som går ut i sitt företag och lossas vara någon annan för att han eller hon ska få veta hur dom anställda trivs. Efter så berättar vdn att han/hon äger företaget och sen ger hon/han ut pengar för att hjälpa fyra anställda med allt dom "behöver hjälp med".


Sen har det varit mycket chill. Skrivit lite på "En perfekt dröm" (Wattpad), lyssnat på musik, tittat på "Jag är Nellie" på youtube (älskar den tjejen), m.m och självklart smsat med Ida. A day without you is not a real dayAja nu ska denna lilla nattuggla gå och lägga sig. Vill inte men orkar f*n inte med världen mer för tillfället... Haha   


//Andrea


P.s Snälla ge mig inte elaka kommentarer om att jag respekterar/gillar Nellie Berntsson.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida och Andrea - 26 juli 2014 02:24

Hej hörrni!!! Ida och jag fick en fråga om vi har en mail. Svaret är ja. Den heter idaochandreasgalnaliv@hotmail.com Där kan ni kontakta oss om ni vill ställa personliga frågor :)   //Andrea ...

Av Ida och Andrea - 26 juli 2014 01:40

Det var ett tag sedan jag skrev nu men jag har inte haft tillgång till min dator... Men nu är jag tillbaka!    När jag loggade in inatt så märkte jag att vi hade fått 3 (!) nya frågor och det gjorde mig väldigt glad!   Fortsätt gärna fråga! :) Jag ha...

Av Ida och Andrea - 25 juli 2014 14:22


Hej på er!!!   Azzå jag har haft dom två mest fantastiska dagarna på länge!!!! Bilder och videoklipp kommer lägst ner. I förrgår var jag och mamma nere i Borgholm (Öland) på allsången där dansbandet Barbados skulle spela. Jag var mer än lycklig ö...

Av Ida och Andrea - 10 juli 2014 16:41

~Bellas pov~ - Men kom igen nu Paris! Ni kan bättre än så där! Ta i nu då!!! sa Mike och alla skrattade. Killarna körde igenom några låtar och när dom spelade "She looks so perfect" tittade Luke mig rätt i ögonen. Jag trodde jag skulle dö när jag ...

Translate

Presentation


Ida och Andreas Galna Liv handlar om en nykläckt 13 årings och en snart 17 årings galna liv med och utan varandra. Här kommer du att få läsa allt mellan himmel och jord. Hoppas ni kommer gilla den!

//Ida & Andrea

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kontakta oss!

Mail: idaochandreasgalnaliv@hotmail.com

Kik: Ida- idacha

       Andrea- Andrea_Saade_Lundahl

Omröstning

Vilka är bäst? ♥
 5 Seconds Of Summer
 One Direction
 The Fooo
 The Vamps
 The Wanted

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards