Ida och Andreas galna liv

Alla inlägg den 25 juli 2014

Av Ida och Andrea - 25 juli 2014 14:22

Hej på er!!!


Azzå jag har haft dom två mest fantastiska dagarna på länge!!!! Bilder och videoklipp kommer lägst ner. I förrgår var jag och mamma nere i Borgholm (Öland) på allsången där dansbandet Barbados skulle spela. Jag var mer än lycklig över att få träffa dom! Så när det var slut gick jag fram till sångaren Björn och frågade om han kunde spela in en liten videohälsning till Ida vilket han gjorde. Sen tog jag ett kort med honom där han har min YOLO keps på sig (!!!) och sen fick jag hans autograf. Så när jag satt och kollade igenom mina bilder var videon från Björn till Ida borta. Jag blev så rädd och arg på samma gång så allt slutade med att jag började gråta. Men jag hittade den senare fast inte i mapparna jag lagt alla andra bilder.


Igår var jag på Diggiloo med mamma och helvete vilket drag det var!! Erik Segerstedt var typ en halv meter från mig två gånger under samma dag!!!!!!!! *fangirling* När Diggiloo var slut ställde jag mig i kön för att få Oscar att att spela in en videohälsning. Så när jag kom hem smsade jag Ida på Skype. Det jag sa till henne var att jag hade bra nyheter och dåliga nyheter. Dom bra var att konserten var jätte bra. Dom dåliga var att jag fick en videohälsning från Oscar. Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag såg Idas min när hon fick veta att jag fixat en video.

Men jag är nog just nu den lyckligaste tjejen som finns!! Haha nej men jag köpte Oscars skiva "I don't know how to dance" igår!!!!! 


Jo det står ju "+ ny bror" i rubriken och jag har tydligen fått en storebror. Han heter Björn Lagerström och är sångare i Barbados... Haha nej men det är så här. Min mamma heter oxå Lagerström i efternamn och när Björn fick veta det sa han: "du är kanske min okända mor" och skrattade lite. Så det betyder att han är min bror!! Haha nej men jag skulle inte ha något emot det för han är JÄKLIGT snygg azzå... :p



 
                                                                             

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Ida och Andreas Galna Liv handlar om en nykläckt 13 årings och en snart 17 årings galna liv med och utan varandra. Här kommer du att få läsa allt mellan himmel och jord. Hoppas ni kommer gilla den!

//Ida & Andrea

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kontakta oss!

Mail: idaochandreasgalnaliv@hotmail.com

Kik: Ida- idacha

       Andrea- Andrea_Saade_Lundahl

Omröstning

Vilka är bäst? ♥
 5 Seconds Of Summer
 One Direction
 The Fooo
 The Vamps
 The Wanted

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards